Thank FB For Technology

Haha, prisad vare facebook!
Efter att blivit lämnad ensam i den stora sängen, insåg jag att det var iskallt i rummet och snurrade in mig i täcket. Sen låg jag där, snoozade alldeles för länge och fick panik när jag insåg att jag gjort en lite felbedömning utav tiden.

Så bussen kunde jag strunta i. Litade blindt på att grannen skulle ringa och antingen skälla på mig att jag inte var redo eller för att fråga om vi skulle ta taxi? Men det ringde inte. jag klädde på mig och gick upp till honom, knackade lite försiktigt på dörren för jag ville inte väcka Maddo heller. Inget svar. Fan!

Trippade tillbaka till lägenheten och letade på mina gamla SIM kort till mobilen. För på det irländska hade jag inga pengar att ringa för. Hemtelefonen fungerar att ringa till, men inte att ringa från. Jäkla skumt? Tyvärr hade jag satt PIN och PUK kod på både det svenska och belgiska numret, vilket jag inte hade en aning om? Så sista utvägen: Facebook! Hittade Celine som var inloggad och frågade henne lite snällt om hon kunde ringa en taxi till mig. Så det hela slutade ganska bra, kom endast 8 minuter för sent!

Annars då?

Jo, idag är det tydligen "Slå-Malin-Dagen" på facebook så jag håller ett extra vakande öga på mina medmänniskor.

Jag fick lov att ta en deo som luktar bajs idag

Jag har på mig strumpbyxor under jeansen, förbannat skönt! idag kan jag sitta utan jacka på jobbet :)

Det blir en snabb visit till Dublin efter jobbet för att leta halloween kläder. På lördag smäller det! Vi smygstartar på fredag med en massa skräckisar och mys. Tänkte tvinga grannarna skära pumpor med mig, för det måste man på halloween!

Ska kika om jag kan hitta nåt superbilligt smink, för jag e lite sugen på att testa den här sminkningen. Blir det bra kanske jag tar den istället för dockan?



Bilden kommer från http://www.fabforfight.com/  Ni borde kolla in den, massa smink o skoj! Lite avis på hennes hår


och sen då?

Jo, lyssna på det här:



Dirty South, Sebastian Ingrosso - Meich


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

cooool bild! dom gör så häftiga grejer!

2010-10-28 @ 10:29:18
URL: http://sofaivienna.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0