Happy Halloween!

Den här dagen kan inte gå fel helt enkelt!
Körde samma procedur som igår.

- Hej Celine!
- Hej Malin! Samma procedur som igår?
- Jajamen!

Prisat vare Facebook!

På jobbet är det vuxendagis!
Det har pyntats överallt med spindelnät, skelett, spöken, avspärrningstejp och hela dagen är det lekar och tävlingar. desken tävlar mot varandra och det går väl lite sådär för vårt team. Än så länge har det varit hoppbolls tävling, äta sega klubbor tävling och nån annan tävling jag missade när jag satt i möte. Nån måste ju hålla skeppet flytande när de andra barnen leker, haha! Nu sitter alla och äter pizza som företaget bjöd på och fler tävlingar väntar. Varför har vi inte fler såna här dagar på jobbet?

Det springer omkring utklädda människor överallt. Hundar, björnar, häxor, two-face, huvudlösa män, pumpor, "terrorister" och diverse saker. Jag satte på mig den bruna peruken idag, strumbyxor oxh klänning. Känns som jag går runt i mjukisar och myser-görgött! men peruken kliar lite.

Är strax klar med allt viktigt jobb, så sen har jag bestämt att det är helg! Efter jobbet blir det Court Yard för att vinka av Janne som har sin sista dag idag. Men det får bli lugnt. Det är i morgon som det gäller. Då är det Dublin och en galen kväll!


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

han är sååå snygg på den senaste photoshooten :O

och JA, det är fasen dödsstraff på dom skorna!



snygg bild på snyggisch pumpor! Me like! jag gillar att alla har börjat ta halloween lite mer seriöst. att alla faktiskt börjar klä ut sig ordentligt.

2010-10-29 @ 15:20:50
URL: http://sofaivienna.ses
Postat av: Gaymasen

Haha, det är bra. Man ska vara trogen sin bygd. ;)

2010-10-29 @ 16:19:23
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Sandra

Svar: Det var samma för mig med, men testa den jag har på bloggen den är väldigt neutral om du vill börja lite lågt.

2010-10-29 @ 17:58:34
URL: http://avenue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0