Can't Feel My Legs, But I'm Not Sure If I Even Wanna Try Wake Them Up?

Oj, satans va skönt att ligga i sängen nu!
Har varit fullt upp hela helgen och det nyttiga livet (som jag inte börjat med än) fick vänta lite till. I fredags var det Court Yard, i lördags kom Frugan hem och mina underbara vänner bestämde sig för att ordna med kalas. Helt sjukt uppskattat och jag var så trött dagen efter. Igår var det bio med Frugan, The Social Network (Facebook filmen) och den var riktigt bra. Sen blev det en till öl på Court Yard igen och alldeles för sent i säng. Så idag har jag varit helt död. Blev inte många knop gjorda på jobbet och fullt upp med att slåss mot ögonlocken. Hade tänkt få lite saker ordnat ikväll, men jag hamnade  i nån sorts handlingsförlamad koma efter duschen. Blir inte mer än så här nu känner jag. Några timmars sömn och man kanske lyckas reparera sig själv?



Hörde att ni fått skrapa rutorna på bilen i morse...här var det riktigt skönt idag!
Slappa på grannarnas tak var kvällens uppdrag!

Go'natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0