How hard could it be to find a hole?

Gaaah! Jag blir galen!
Köpte ny nosring idag, men jag får banne mig inte igenom den...helvete! Har kommit lite mer än halvvägs eftersom den e lite grövre än den tidigare ringen. Men nu tror jag att jag lyckats komma åt varenda nerv. Har aldrig nyst så mycket och så fort jag rör på ringen är det dags för nästa nysning. Eller så ilar det i tandköttet? Ganska kul hur det fungerar. Men nu är jag trött på det här, ploppa ut på andra sidan nån gång då! Vet inte om det kanske blir ett nytt hål, för nu verkar det ha tagit stopp?

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

aj?



--



men eller hur. Såg du Bills armar? MUMS!!

2010-11-08 @ 11:14:48
URL: http://sofaivienna.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0