You're My Star For Tonight

Solen skiner ute och snö borde vara det sista jag tänker på. Men icke! Sitter här i soffan och drömmer mig bort till snöiga kalla Finland. Jag vet, de e konstigt! Men jag har hittat en plats i norra Finland som jag lovat mig själv att besöka någon gång. Helst med någon liten kärlek som jag kan mysa tätt intill under stjärnorna. Jo, under stjärnorna mitt i smällkalla vintern.
Titta bara:






Hur mysigt ser inte det ut att vara?
En egen varm liten glasigloo man kan ligga och räkna stjärnfall i eller kanske uppleva sitt första norrsken i? Utanför är det -30 men där inne är det ständig värme, stora lyxiga sängar och en glashimmel som aldrig frostar igen. Jag vill dit...

Kolla in deras hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0