Why Can't One Minute Be A Bit Longer?

Oj, som vanligt är tidsoptimisten i gång!

Hade riktigt kul igår med frugan och Robert och alla människor som kom till. Haha, hur lät det där då?
Efter jobbet åkte vi in till Dublin och till frugans gamla kvarter. Träffade hans gamla kollegor och träffade en jäkla massa svenskar. När solen gav upp flyttade vi till nästa bar och nya kollegor. Riktigt roligt gäng och jag ha skrattat så jäkla mycket. Nu i efterhand vet jag inte riktigt vad vi skrattade åt? Blev en tidig kväll ändå och avslutades med en kebab. Idag har huvudet gjort lite ont och näsan blivit förkyld. Men det var lite skit samma. Lördag och jag har fått lön!

Så nu blir det frisören som jag ska vara hos om 20 min och sen Liffey för lite billig kläd shopping. Ikväll blir det grillning och potatisgratäng.



Kommentarer
Postat av: Claudia;)

sent svar, men tack så mycke:D

vah gör du då?:)

2010-05-08 @ 22:17:06
URL: http://cajso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0