In Rain You Are Aloud To Do Nothing

Jaha, då sitter man här på jobbet igen och jagar virus.
Men jag har inte så mycket annat för mig och ur plånboken ramlar det brödsmulor. Här får jag ju dessutom sitta med fötterna på bordet, springa omkring utan skor och surfa mot betalning. Grymt lättförtjänta pengar och det behöver jag! Och det regnar ute och jag får dricka en massa varm choklad.

Igår bjöd pojkarna på öl på CourtYard och det var himla trevligt. Vi tjötade och försökte peppa Johan at ta hit sin hund. Tänk va skoj med en voffe här. Ikväll blir det nog inte så mycket, men det har jag sagt ett flertal gånger och alltid slutar det på helt annat sätt. Lite sugen på att bara ligga i sängen och slöa och njuta av helgen. Men i morgon får jag äntligen vara ledig efter 13 dagars jobb. Sweet!

Kanske blir ett bad, ansiktsmask och tjaffs. Eller leka kirurg. Min piercing i läppen har lyckats få en bulle som inte vill bort. har provat poppa den med nål några gånger men icke. Något måste göras men jag vägrar ta ut den. För någon vecka sen fixade jag ett annat litet äventyr och slet jag upp piercngen i bröstvårtan .Satans va ont det gjorde. Fastnade i Mp3 sladden och drog till så det blev sår på båda sidor om staven. Men nu börjar det bli bra igen för jag lyckades slita upp den några fler gånger. Den vägrar jag åxå ta ut för jag orkar inte göra om den en fjärde gång.

Eller så kommer söndagen ägnas åt klet med smink. Var länge sen nu. Någon som har en ide?


Kommentarer
Postat av: Daniel

Öva på sminkning inför Sensation, var kreativ och tänk utanför ramarna! :)

2010-05-29 @ 16:05:06
URL: http://reservatet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0