Some Wine And You're A Rockstar

Man borde jobba helg oftare, så mycket skönare än annars. Nu kan man slänga upp fötterna på bordet, lyssna på musik, surfa runt i väntan på att alla datorer ska scannas klart för virus, gå ut i sole när man vill för en power break och det är ingen här. Lugnt och skönt och man får en massa pengar för det. Jäkla lyx!

Men nu är vi snart klara så vi hinner med att brännas i solen lite. Är stekhett ute idag och lite avundsjuk är man ändå på Maddo som ska ligga i Phoenixpar hela dagen o mumsa på frukt med Therese. Men jag hinner med det sen. Efter det är ska jag hem och äta, ta av mig mina illa luktande strumpor och dricka kaffe på stenplattorna utanför lägenheten.

Igår hade jag lite kul åt mig själv på grannarnas fest. Jag kom att tänka på alla dumma saker vi tjejer gör när vi tror att ingen ser. Eller jag gör iaf...

* Inne på toan står man alltid och putar med läpparna och kollar varje liten vinkel om det kanske ser bättre ut så. Kollar alltid in magen  om den ska dras in, hur mycket eller om det duger ändå.
* På väg upp i trappor dansar man alltid och vickar på rumpan och ännu en gång-putar med läpparna.
*När det är bra musik i bakgrunden och man är själv i ett rum bryter man alltid ut i (skön)sång och tycker att jäklar, vilken bra röst jag har egentligen!
*Eller om man inte kan få en kille ur huvudet och ständigt låter blicken fara åt hållet han befinner sig på. Bara för att hoppas han tittat på en först och på så sätt kan känna sig ursäktad och samtidigt klappa sig själv på axeln för att det inte är bara du som försöker. Även om han bara letade efter någon annan eller nåt, lyckas man alltid intala sig att nej, självklart var det mig han letade efter.

Det är lustigt vad lite alkohol kan göra.
Har inte ni såna fyllegrejer för er? klart ni har!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0