Up There I'm One Step Closer To Heaven

Hostar på här borta på ön och snorar.
Sista timmen på jobbet satt jag och tänkte på allt jag ska göra över midsommar när jag äntligen får träffa familjen igen. Danne ska vara i Avesta så vi bestämde en träff i Dalarna. Blir skumt att träffa någon man lever med här borta, hemma i Sverige. Men kul. Tänkte på vad man kunde visa honom och genast flög fantasin iväg till alla underbara små platser man vet. Tjärnen med det svinkalla vattnet men som är så mysig. Ärten med den lilla stugan och ekan vid sjön. Knubben med den fantastiska utsikten. Björsbergslandet som egentligen inte är nåt speciellt, bara att man alltid badade där som barn. Blev så jäkla nostalgisk och satt och hoppade på stolen. Jag vill hem till Bjurs nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0