They All Said The Summer Was Here

Idag har alla gått runt på jobbet och sagt att sommaren är här och jag antar att dom har rätt. Det första som hände när vi kom hem var att gå ut och sätta oss på en filt ute i solen igen. Jag o Maddo tog med oss kortleken och spelade Hej Knäckt. Jäklar vilket stress spel. Var ju helt slut efter prövo omgången bara. Men riktigt kul! V hade tur för sen kom Johan med en massa öl så vi gav han tillåtelse att slå sig ned på filten. Alla grannarna kom och det spelades fotboll, kort och tjötades. Riktigt trevligt och riktigt varmt. Så nu är kinderna röda av solen. Vi satt där i några timmar och innan jag gick in igen provade jag en handvolt på gräset. Det var ett tag sen nu, men helt omöjligt var det inte. I slutet av sommaren kanske jag är på G igen, haha!

Ska duscha och försöka att inte klia på tatueringen som börjat läka nu. Sen blir det film och sängen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0