The Wooden Doll Is Alive

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Vet att jag sa tidig kväll igår, men det blev inte förrän efter ett. Var ju inte ett dugg trött efter ett tag. På jobbet var det lugnt, mest bara för att telefonlinjerna var döda och inga användare kunde ringa till oss. Lagomt till jag åkte in till Dublin började det krångla igen. Sen dess har det varit ett ständigt flöde av severitys och diverse plockepinn! Tycker synd om Joel som har on call i natt.

Är lite lagomt öm på sidan nu efter tatueringen. Men det gick verkligen över förväntan. Robert som "målade" var en riktigt trevlig prick och det gjorde väldigt mycket. Frugan tatuerade sig samtidigt och jämrade sig över hur hemskt det var. Haha, lilla kärringen! Ska bli spännande  att se hur den ser ut efter nån vecka när den läkt. Nu är den mest bara röd. Så ni får bättre bild när det ser bättre ut helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0