Mommy, Mommy...

Det går rykten om att det är Mors Dag idag? Svårt att hålla koll på sånt när alla länder har olika datum för samma dag. Men jag hade min Mors Dag igår, med Eurovision Song Contest. För det är mammas kväll. Det är då jag vill sitta brevid henne i soffan med vin och disskutera vem som borde vinna. Har tappat intresset för det där lite, men får jag sitta hemma i soffan med familjen, kan jag se det flera gånger om. Haha, mamma har sett till att hålla mig uppdaterad om vilka jag borde rösta på och inte.

Hann med en kortis i solen i morse och läste lite, men nu börjar molnen retas så jag har förflyttat mig in. För nu är det dags för smink och klet. Men det får bli en lätt...tänk er prickig katt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0