Let's Do Amazing!

Haft en lite smått frustrerande kväll och funderar på att droga ned mig lite och sova.
Är så fruktansvärt trött på den där vulkanen som ingen kan uttala namnet på så jag funderar på att personligen åka dit och plugga igen skiten. Den lyckades förstöra mitt o Maddos Frankrike äventyr och nu har den börjat jäklats igen. På onsdag ska ju mammsen och pappsen komma hit och krama mig och nu har dom stängt det Irländska luftrummet. Varför? Gråter ju när dom håller på så här. Så i morgon kommer jag sitt abänkad framför alla jäkla nyhetssidor-igen och maniskt följa alla uppdateringar. Var samma visa förra gången. "Nej, men det kommer gå bra, inget att oroa sig för!" Den här gången kommer jag inte ropa hej förrän dom sitter på planet på väg hit.

Så efter att pratat färdigt med dom tänkte jag försöka ta reda på all frustration och sprang ut på en liten runda. Försökte iaf, för efter en stund började knäet krångla. Så då blev jag ännu mer frustrerad så nu ska jag plåga kropppen med styrketräning iaf. Skitdag!

Men en rolig sak...HP's nya reklam affisher som sitter överallt! Älskar deras slogan för hur man än gör kan man alltid få det till något helt annat...ganska lätt! Det tog alla fem sekunder efter att de satts upp att glatt konstatera deras misstag. Undra om de ens tänkte på vad de egentligen skrev?
Vad tycker ni?


*

*

*

*


So size does matter?

Finns fler men dom här är dom självklara humorhöjdarna!

Undrar vem den där Mr. Amazing är?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0