I'm Claiming The Gold Back

Jag tycker det är orättvist när inte huvudvärkstabletter funkar.
Kan man kräva pengarna tillbaka?

En timme till sen ska jag hem till min säng och inte lyfta ett finger. Bara lata mig och låtsas att det är söndag. Kanske gör en liten regndans bland alla kläder och be om lite åska. Då har Maddo lovat att vi ska springa ut och bli blöta.
Ska även posta mina körkorts papper så jag kan få mitt nya till midsommar. Har förvarnat pappa om att hans bil kommer vara kidnappad hela den helgen. Då ska det nämligen poppas musik på högsta volym och skrålas. Måste bara försöka hålla mig på rätt sida av vägen...

Fick en bild av Danne idag som får det att krypa i kroppen på mig. Tycker den är skit läskig, men samtidigt är det ju lite roligt att kolla just för att det blir så.


Kommentarer
Postat av: IDA

USCH!.. Skiläskig ju! :D



Sv: Det här är så komiskt för av någon anledning så kom jag att tänka på dig när jag kollade på inlägget precis efter att jag publicerat det. Fick bara en känsla av att du skulle gilla dem. Haha! :D



..Och tack! :D

2010-05-31 @ 21:29:32
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0