I Won't Let You Kill Me Before I Try To Kill You

Ibland blir jag bara så lycklig...skadeglädje är den enda sanna glädjen!



Det finns så många mindre intelligenta människor här i världen och ännu fler som stödjer dem. Så därför blir jag extra glad när allt kommer och biter dom i arslet rent ut sagt. Eller ja, nu var det ju käken så kanske dom borde lära sig och hålla käften och skryta om såna dumheter dom håller på med. Det enda som störde mig var att i artikeln på Aftonbladet hade dom målat en bild av att allt var så kritiskt för matadoren och allvarligt, vilket säkert var, men redan innan han lämnat arenan hade tjuren avlivats. För visst var väl ändå tjuren boven i dramat?

Fan va sur jag blir!
Den där dumma icke begåvade jäveln som gång på gång sticker in ett spjut i tjuren, blir anfallen (vilket gentligen är den sjuka grejen med det hela) och på en gång stämplas allt som att det är djuren som är konstigt.
"Hur kunde den göra så?"
Ja, hmm...kanske för att den har ont och är stressad av alla puckon som står brevid och hejar på? Eller? Verkar det så omöjligt?
Nej, jag blir förbannat glad att det händer lite då och då, men förbannat arg att det aldrig sägs: rätt åt dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0