Day Seven

Day 07 - A song that reminds you of a certain event

En tradition som lyckats växa sig så gammal som tre år nu, är att fira nyår i Dusseldorf på Sensation White. Det började som en rolig grej men nu kan jag inte tänka mig att fira nyår på annat sätt. Det finns för många minnen och för mycket nostalgi för att inte åka dit igen. Varje år är det förfest på hotellrummet till Viva TV top 100 och det sminkas för fullt. Jag älskar den dagen och kan knappt vänta tills nästa år börjar. I juli ska jag åka till Amsterdam på Sensation igen så i år behöver jag inte hålla mig riktigt lika länge som åren innan. Den här låten spelades hela tiden första året vi var nere och jag tröttnar aldrig på den.


du hast den schönsten arsche der welt



Första året med Jimmy



Andra året hakade syrran på



Nu senast åkte jag med mina belgiska följeslagare och hade en helt underbar weekend


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0