Who Took My Sleep?

Håll i er nu,
Klockan är åtta och jag sitter redan uppe med Donna Summer i öronen. Är jag skadad?
Här ser man fram emot en lååång sovmorgon och det slutar med att jag är klarvaken halvåtta och en Maddo som förvånat skriver: är du vaken NU?

Igår skulle vi ta det lugnt, som alla dagar den här veckan. Slutar med att vi blir övertalade på vägen ut från jobbet att följa med till Murphy's och dricka lite sol öl. Var riktigt varmt igår och mysigt att sitta ute och tjattra. Flyttade till CourtYard med en massa människor. Det är nån festival i Leixlip så det var liveband och dom var riktigt bra. Dom hade samma sound som Incubus, så självklart blev jag lite kär.







Nu ska vi traska till frisören och kolla om dom har tid för oss flickor. Fick ju lönen  idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0