I've Had Better Mantra's

Håller på att fylla på med nya låtar i lilla Mp3n och gnuggar mig i ögonen så sminket hamnar överallt. Jag spar det till senare när jag tänkte ta tag i dagen och tvätta lite. Mig, kläderna och rummet. Får vara skitigt några timmar till. Är ju inte klar med mitt slöa i sängen än.

Igår hamnade vi på Murphy's bland alla galna tanter med rosa hattar som skrek på England när dom gjorde nåt bra. Tydligen vill Irland för allt i världen inte att England ska vinna någon match. Började lugnt, men sen börjades det beställas drinkar och jag hittade en ny favorit, Long Island Ice Tea. Det fylldes på med fler folk och vi fick gratis cider som skulle marknadsföras och smakade allt annat än gott. Sen kom tequila shotsen som jag alltid säger att jag inte ska ta. Men trots att det är den äckligaste spriten som finns, lyckas jag alltid bli övertalad att ta några. 






Va?
Just ja, sen var det ju masken... ja, den var ett återkommande tema och Johan kom med en riktigt bra ide hur man skulle kunna skrämma människor

Efter Murphy's åkte vi till Maynooth för att gå på klubb Mantra.Var helt OK, men vakterna hade vissa problem. Tydligen hade dom bestämt sig för att slänga ut vår grupp? Var iaf tre stycken som blev utslängda helt utan anledning. Vi var inte alls så fulla och vi gjorde inget som gav dom en anledning att kicka ut oss? En utav de tre skulle dessutom jobba den här morgonen så han var verkligen inte full och vinglade omkring. Nej, det var första och sista gången jag gick dit. Så vi åkte hem igen och jag hamnade på gräsmattan och disskuterade lite med Göteborgar'n. Himla trevligt!


Kommentarer
Postat av: Janna

Åh, coolt å bo på Irland!! Vi vill gärna åka t irland i framtiden=)

Ja, asså språket är ju så himla svårt och när man inte kan dt så känner man sig lätt utanför men jag lär mig sakta men säkert. Har också träffat massa vänner från olika länder som har grekiska pojkvänner och flyttat hit därför.

Hur kommer det sig att du bor på Irland?

2010-06-13 @ 18:22:53
URL: http://kopella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0