Get The Thing Away From Me

Det är en jobbig tid som börjar nu, plågsam skräckfylld tid. Malin är rädd och vet inte hur hon ska klara av kvällarna längre?

Idag vaknade jag tar på mig byxor och börjar gå mot dörren. En halvmeter innan tar det stopp mitt i steget och jag fryser till is. Inte en till jäkel! Mitt på lampknappen, precis vid dörren, sitter ännu en sån där stor snuskig äcklig värdelös spindel och skrattar åt mig. Åh det var hemskt. Stor med långa ben brun. Fick svårt att andas, kunde inte titta på den, men ville inte släppa den ur sikte så den kunde rymma heller. Och frugan sov, så ingen kunde hjälpa mig. Så jag tog sats, sprang in på toan och försökt göra mig i ordning så länge. Allt som rörde sig, eller verkade röra sig antogs för att vara ett sånt där litet monster ocg jag vet inte hur många saker jag tappade eller slängde i väggen, ifall attmonstret satt på den. Jag hade ett par lösögonfransar som jag till slut fick lov att gömma i en låda eftersom de gav mig hjärtattack varje gång jag såg dem.

Äntligen kom frugan upp och jag bad honom halvt gråtandes att ta bort den. Han tittade roat på mig och gick sen in i mitt rum bara för att konstatera att den flyttat på sig. Så den där äckliga saken är fortfarande kvar i mitt rum och jag måste hitta nytt boende. Eller ringa Anticimex! Fan ta dom där påhitten! Andra morgonen i rad nu som jag blir överfallen av dom.

Hade tänkt goggla en bild så ni får se dom, men det klarar jag inte av. Fortfarande skakis och ser i syne. Blir sån här fobi värre med åldern?


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Ja eller hur :)



Usch, avskyr också spindlar!

2010-06-10 @ 12:43:34
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0