Tomorrow Is Just Around The Corner

Idag är en bättre dag.

Idag bjöd Maddo på soppa och jag mådde inte ens illa. Har till och med känt mig nyttig idag och haft arbete hela dagen. Riktigt skönt och jag har blivit lite klarare på vad jag vill göra och ta vägen. Hur jag än gör bli det fel och konstigt, men det är sånt man får ta. Som Jeffi sa:

”You win some, you loose some”

Har en vecka kvar tills jag börjar bege mig mot flygplatsen och flyget hem till Sverige. Tror inte dom förstår riktigt hur underbart det ska bli att få se alla igen och få en riktig svensk midsommar. Ingen IKEA midsommar med Ballerinakakor på ett kontor i Kina eller Belgien. Nej, nu ska jag träffa vänner och familj i Sverige och det kommer säkert regna, men vem bryr sig? Jag ska få åka HEM! Sen börjar en månad full av äventyr. Sensation White i Amsterdam, Gothic festival i Belgien med VNV-Nation och sen TomorrowLand. Sen tillbaka till Sverige igen för lite mer semester. Mycket flygande hit och dit, men det är så jag vill ha det. Vad som händer sen återstår att se?

 

Allt jag vet är att någon kommer få stå ut med mig, klängandes och gosandes nere vid vattnet i Boom...


Kommentarer
Postat av: IDA

"Sensation White i Amsterdam, Gothic festival i Belgien med VNV-Nation och sen TomorrowLand."

Vad kul det låter! :D "Mycket flygande hit och dit" är enligt mig bara roligt. :D Hoppas du får roligt med allt du ska göra!



Sv: Ja det tycker jag definitivt att du ska! :)

2010-06-16 @ 17:09:49
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0