Next Time, Kiss me Will You?

Åkte till Tesco med Mads idag. Bara vi utan några killar och oj, va skönt det var. Ingen stress och vi kunde titta på smink, ritpennor, skor, strössel och tårtor fulla av choklad hur länge vi ville utan att nån klagade. Köpte skissblock och pennor så jag tänkte kolla det fortfarande fanns något kvar i fingrarna?

Sen blev det bio, Prince of Persia. Den var helt ok. Inte den bästa men absolut värd att se på bio. Och då pratar jag helt ur en konstnärlig synpunkt. Inga som helst tankar om vilka som spelade i filmen



Inte alls...
Jag går ju inte på film för att dreggla över vissa charmörer och får korsa benen vid kyss scener eller alldeles för mycket naken hud. Jag gör det ju helt för att stötta konsten.

Resten av kvällen spelades det, eller pojkarna spelade, Grease låtar och sånt. Jag skrattade åt dem, men efter två glas vin fick jag väl dela med mig av min fina stämma. Nu är det dock Mando Diao som gäller  och jag skyller det på Sara helt och hållet


Sheepdog

Kommentarer
Postat av: S A R A

Har också sett Prince of Persia. som du säger inte den bästa filmen men my god Jake Gyllenhaal fangirl!!!

2010-06-07 @ 21:42:29
URL: http://sariiiih.blogg.se/
Postat av: julia

jag går på bio för att få dreggla över charmörer!

(bland annat då) haha, t.ex jake där ;)



sv: ja det tycker jag med! tycker hon är grym så det ska bli kul att få se hur det går vidare för henne nu :)

2010-06-08 @ 16:14:42
URL: http://juliaanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0