It Makes You Vibrate

Äntligen fredag och jag är ledig heeela helgen. Inget jobb, bara slappa och nån båt festival inne i Dublin? Kanske blir en Wine and Whine kväll med Maddolän, utan några pojkar. Dom blir utkastade i så fall och får rasta varandra. Sitter fortfarande och pillar på det där CV't, men det blir inge bra. Sen kom Fahlström och lånade mig sin Ipod, så nu befinner jga mig nån helt annanstans än på jobbet.


Vibrasphere - Orange

Åh, vad jag saknar dom där svenska skogsstampen!
Finns inget bättre än att åka mitt ut i skogen, hitta en lägereld omringad av en massa dansande glada människor och underbar musik. Det är så jäkla avslappnande och skön stämning. Tror dock inte att dom har såna stamp på Irland? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0