He Came Back To Me

Har varit upptagen hela natten och morgonen med drömmar.
Vaknat till, tittat upp i taket och blundat igen.
Återgått till drömmen och önskat att jag kunde få befinna mig där i all evighet.



Alla har personer som inte känns riktigt klara. Människor som på ett eller annat sätt på verkat en under livet och sen plötsligt försvunnit. Människor som fortfarande kan få dig att tappa balansen av en doft eller ett uttryck som påminner om dem. Fortfarande påverkar hur fort ditt hjärta slår eller får dig att bli tom på ord när deras namn näms. Får dig att fösvinna bak bland alla minnen och händelser ni var med om tillsammans.

jag drömde om min person inatt och därför ville jag helt enkelt inte vakna upp. Sitter fortfarande och funderar på om det skulle fungera att försöka somna om igen? För inatt skrattade vi tillsammans igen och inget utav det som hänt, fanns längre. Hade aldrig hänt. Inatt var det bara vi två och det var lyckligt. Det var varmt, mysigt, vi skrattade åt dåliga skämt, han tände ljus och höll om mig, gosade ned näsan i mitt hår när han sov, läste mitt horoskop och berättade hur mycket han tyckte om mig. Det var vi igen och inget annat.

Så honom känner jag mig inte riktig klar med än. Inte att jag måste dit igen. Bara att jag vill få den där kramen och stryka ett streck över allt. Få ett riktigt avslut och kanske börja om med en annorlunda inriktning. En neutral väg.

Känner mig lite förvirrad idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0