Sensation White

Vi kör på...nästa stopp var Belgien och sen vidare till Amsterdam för Sensation White. Detvar fjärde gången för mig och dte är fortfarande lika bra och magiskt. Vi kom till arenan vid åtta efter att Jeff och Bruce fått för sig att köra oss dit. Det bugar och bockar vi för





Innan insläppet


Sen började det



Det delades ut självlysande vantar och det var riktigt grymt att se alla lysande klappande händer sen när dom körde Queens: We will rock you!




Halva grejen med Sensation är just showen. Alla lysen och uppträdanden




För att inte tala om alla konstiga människor i sina utstyrslar.



Eller flygande lysande trekanter publiken puttade runt i folkhavet



Eller 40.000 människor som sätter sig ned, "cause the man said so"



Det var dans under stjärnorna och det var en natt utan några som helst bekymmer.



Tog mig an en jesus älskare utanför och vi disskuterade mannen där uppe hur länge som helst kändes det som. Var kul för han hade egentligen inte så mycket att komma med och jag fick kämpa att inte säga precis vad jag tyckte. Han var ju trots allt ganska trevlig.
Vi hittade en buss in till Amsterdam och tog oss till tågstationen. Fick vänta en timme på morgontåget till Antwerpen och nog var manlite sliten alltid




Resan slutade vid elva på morgonen i Jeffs lägenhet och både jag o Danne däckade på luftmadrassen.
En riktigt bra kväll och natt!
I september släpps biljetterna till Sensation i Dusseldorf för nyår...Count me in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0