Det regnar idag

Sov jättedåligt inatt, drömde hela tiden om M...ja, bokstaven M. Det var namn på personer, platser, händelser. Allt började på M och jag höll på att bli knäpp där i halvsömnen. Kanske inte var det smartaste att kolla igenom gamla familje videos igår när jag kom hem.

Men det var kul att kolla på det dom. Tänk att man varit så liten och pratat sånt dalmål? Helt otroligt! Och man kommer ihåg så mycket, så många små detaljer.
Kreta -95  Åh, den baddräkten kommer jag ihåg!
Cypern -93  Åh, det var där Daniel hade myror i sin smörgås!

Jag måste fixa en ny laddare till min filmkamera och börja arkivera lite. Det kommer vara så kul att kunna gå tillbaka till sen...

Men nu måste jag försöka låsa upp min mobil, stryka skjortan, försöka täcka öer alla tusen myggbett jag fått i ansiktet igen (jäkla Belgien mygg) ta en cigarett, förbanna känslorna som är på väg upp och försöka andas lite...



Det regnar idag och om 2 timmar är det begravning för Morfar...
Annonsen i tidningen var så fin:

Jag drömmer jag vandrar i skog och mark
Jag drömmer jag åter är frisk ock stark
Jag vill aldrig vakna ur dröm så skön
Ack låt mig få sova
det är min bön


Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Sv: Mathias är med i Star Pilots, mmm :D Han som gör volter och grejer :) Han är toppen! <3

2010-07-31 @ 11:53:27
URL: http://lindamariie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0