Natti natt

Jag har haft en riktigt rolig helg och e helnöjd! Kommer bli en jobbig vecka med en en massa jobb, träning och flytt men det ska vi väl klara av! Får se om jag kommer till jobbet överhuvudtaget? Det har ju pratats en hel del om att risken fanns att hela motorvägen skulle kunna bli avstängd i morgon pga det extrema vädret. Men det ser ut som att trafiken kommer funka imorgon ändå. Ni skulle sett Dublinborna i går. Det snöade en hel del och som blev helt galna och man fick passa sig för att inte få en snöboll i huvudet. Överallt var det krig och det stod snögubbar överallt. Kul att barnen fick leka lite...



Igår var det fest hemma hos Henke igen, innan vi gick ut en snabbis på en mindre klubb. Vi dansade lite och trängdes och hoppade runt till den irländska folkmusiken som tyvärr spelades lite då och då. Kan väl inte kalla mig ett stort fan av det precis. Sen gick vi tillbaka till henke och pratade lite. Kom i säng vid fyra-fem och gick upp vid fyra på eftermiddagen. Alldeles lagomt tycker jag. Vi gick och käkade lite frukost och när sen Sonny kom var det dags för en öl igen. Det blev ingen bio som vi hade tänkt utan vi fastnade på puben. Men det var trevligt.
Ska sova lite nu och ladda krafter till den nya veckan.


Henke o frugan


Jag åt en sån liten söt pizza




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0