Morgon SMS

Vaknade i morse vid fem av att mobilen pep till, vände mig om och svor lite. Det var ju mitt i natten! Öppnade meddelandet och bröt ut i ett mega flin. Det var min M som skrev! Hon hade precis slutat jobbet och vips kom alla minnen tillbaka. Försökte sonma om men jag hade alldeles för mycket att tänka på.
Saknar dig aå jäka mycket vännen. Kommer fortfarande ihåg hur du golvade mig första gången jag såg dig. Sen spenderade jag de närmsta veckorna med att försöka lista ut saker om dig så jag skulle ha något att komma med när jag väl vågade prata med dig. Du var så söt i din lilla mössa. Till slut vågade jag gå fram till dig och vi började prata mer o mer, hjärtat slog fortare för varje gång. Nej, du e verkligen så himla speciell och du betyder så fruktansvärt mycket för mig. Herregud, du tattuerade ju till och med mitt namn på din kropp! Haha!
Så fort jag hör någon säga "tjöta" tänker jag direkt på dig.
Älskar dig M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0