Me and the Mopp

Nu e det storstädning och saker flyger omkring mig.
Gick upp vid nio och det är inte så mycket kvar nu. Packa det sista, torka lite kök och sen tänkte jag köra iväg Sonny och Brian till Leixlip med grejerna så jag får ta mig en tur med moppen. Kan ju inte ha en massa pojkar här när jag ska flänga runt och leka rockstjärna heller! För det är ju ett måste vid städning, att greppa mopphandtaget och flyga fram över golvet och bjuda grannarna på skönsång.

Fick en ide igår vid tre på natten, Eftersom jag förhoppningsvis kommer få en massa pengar tillbaka på skatten och kanske lite bonus vid nästa löning, tänkte jag bjuda mig själv på en weekend till Belgien den 25 februari och gå på konsert. Känner att det börjar bli dags att se dom där grabbarna nu och eftersom dom skryter med att deras show kommer vara årets bästa, känns det ju dumt att inte göra det. Sen kan jag ju inte gå runt med en massa pengar på fickan - tänk på rånrisken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0