Jag kan om jag vill

Nu äntligen är det snart helg och jag kan sova hela dagarna. Har börjat snooza mer o mer på morgonen och börjar dra av på morgonbestyret. Duscha på morgonen är ju inte att disskutera, anstränga sig med en massa smink går ju bort och snart orkar jag väl inte borsta tänderna längre heller. Man får ju prioritera minuterna man kan spendera i varma sängen innan dagen börjar. Men jag har faktiskt lyckats gjort några riktigt nyttiga saker idag. Svor mig gul o blå över att kontorsnissarna inte kunde hitta mitt PPS nummer igår när jag ringde och förberedde mig på att ta halva dagen ledigt idag för att ansöka om nytt. Utan PPS nummer kan man inte få nåt bank konto och man får ge bort halva lönen i skatt. Jäkligt surt med andra ord. Men jag gjorde ett nytt försök idag och helt plötsligt kunde dom hitta det? Så då skuttade jag iväg och fixade papper att öppna bank konto och papper för att slippa all jäkla skatt. Så nästa vecka har jag förhoppningsvis allt fixat och lönen kommer bli minst sagt smaskig!Då ska vi köpa skor!
Och i helgen blir jag helt ensam. Maddo åker till Malmö så min barnvakt försvinner och Sonny åker till Belgien. Så jag kan studsa runt i strumpblästen o dansa presic så fult jag vill dansa. Party hela veckan! Och på söndag kommer han hem igen med curry ketchup! Det måste ju firas!

 Dagens höjdpunkt:

När Maddo var yngre vann hon en tävling på sin skola…
Hon var snabbast att sätta ihop en isärplockad motorsåg.
Jag kanske ska nämna att hon kommer från Norrland
lol


Kommentarer
Postat av: Daniel

Vilken tjej! Fler tjejer borde lära sig skruva motorsåg!

2010-01-22 @ 00:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0