Inget internet än

Gick hem tidigare från jobbet idag men det visade sig sen att snubben fått för sig att komma i morgon istället?
Har lyckats komma in nu på kvällen iaf så jag är uppdaterad om världen!

Det var konstigt idag på jobbet.

Nu vet ibland drömmer man om vissa personer och när man sedan möter personen blir det jättekonstigt? Jag hade en jättehärlig dröm inatt, mysigt och så. Tänkte inte mer på det men så fort jag kom till jobbet och mötte personen visste jag inte riktigt vad jag skulle säga? Hade aldrig tänkt så om den personen innan, men nu efter min dröm ploppade det så klart upp en massa frågor och tankar i huvudet. Skumt! Sen kan jag ju inte sluta tänka på drömmen heller coh jämföra med den verkliga personen. Får se vem jag drömmer om inatt? Ska bara putta undan kläderna över till mitt "kontor" - den vänstra delen av sängen!

Provade mina nya zippers idag. På nåt sätt har jag lyckats på smycken och kläder med dragkedjor på senaste tiden? Men jag gillar't!




Och jag har fastnat i Depeche Mode
Men jag gillar dom me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0