En bra dag idag!

Idag är en bra dag, jag känner det på mig.

Det e fredag, jag har klätt upp mig o känner mig riktigt buisness aktig, jag har skakat hand med Nigel,(chefen) jag sov 16 timmar i går, snart ’r det fredagsfika, nya ”bitcharna” har placerats ut i teamet och dom kommer nog passa in riktigt bra, snart e det helg, jag har slutat röka, ikväll blir det hamburgare och belgisk öl och bio-Sherlock Holmes.
En bra dag!

Igår var jag hemma och snorade för mig själv. Gav upp och somnade sju kvällen innan, gick upp vid sex och drack te och sjukanmälde mig sen sov jag till tolv på förmiddagen. Det var skönt kan jag meddela! Åt lite soppa och myste framför väggen med en filt i solen som faktiskt sken, Det var riktigt vårigt och härligt. Två dagar innan var det snöstorm. Haha! Sen kom Sonny hem och vi käkade lite indisk mat och hade en sån där kväll fylld av djupa samtal. Det var intressant men lite läskigt. Mycket man avslöjar om sig själv efter någon öl. Men men...

Ska fixa lite nu innan helgen börjar och man kan ta det lugnt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0