Kväll

Nu har jag fått en massa ideer igen. Tur att jag inte fick hela lönen för då skulle det bli farligt. Men nästa månad, då jäklar ska det hända grejer. Det vill piercas, tattueras, fixa håret och sen kläder så klart. Börjar tröttna lite på mig själv så det e dags för förändring. Och den här sommaren ska jag fan vara beach 2010! Vet inte hur många gånger man har sagt det. antagligen sen man var 13? Men nu jäklar. Ska lära mig dricka vatten och göra sitt ups utav bara helvete, haha! Kanske dags att inviga springskorna snart då? Prislappen sitter fortfarande kvar för jag har ju alltid lyckats hitta på en orsak till varför jag inte kunnat springa. Nu börjar dom dock ta slut...

Fick reda på jobbet idag att jag ska på utbildning i slutet av februari. Ska bli kul att få lära sig nåt nytt och inte bara skriva mail hela dagarna.

Nej, jag vet inte...ska youtube'a lite nu




Superbus - Heart of Glas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0