suck

Dålig, dålig dag!

Somnade inte förrän vid tre i natt för jag var så arg så jag skakade. Varför måste det finna ex?

Vaknade alldeles för trött och med täppt näsa. Det funkar inte att pendla veckovis mellan att vara sjuk och frisk. Jag fattar inte vad som hänt? Sedan jul har jag lyckats få tre förkylningar och jag kan inte ta fler sjukdagar nu. Tog min lunchrast nu och sprang hem för att hämta nässpray och piller. Jag har noll lust att arbeta idag eller vara i närheten av människor överhuvudtaget. Men det e bara att dra sig tillbaka och stå ut till fyra. Sen ska jag låsa in mig på rummet och fortsätta på James Morrison. Så satans fina låtar han har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0