Photo scheit

Gud va frustrerad man blir när det inte fungerar som det ska!
Har suttit hela kvällen och försökt mig på PhotoShop men det e banne mig svårare än man tror. Har försökt lekt runt själv innan men idag tänkte jag vara duktig o kolla på tutorials på youtube. Vet inte hur många jag försökt mig på och alla har ju sett lätta ut. Till slut kollade jag på hur långa videosarna var och trodde jag skulle hitta de lättaste, men icke. Den sista vägrade jag ge upp. Satt i över en timme med en bild som kräver 5 olika steg. Tvingade Sonny att titta på det och även han hade problem med det. Men, skam den som ger sig. Efter många timmar och väldigt många svordomar med tillhörande viftande gester fick jag till en bild. Kanske inte riktigt lika bra som jag hade tänkt mig, men det är en bild med effekter på iaf. Ett steg på vägen.

Jag orkade inte fixa till den för då skulle jag väl förstöra nåt annat. Men nu har jag lärt mig EN effekt!
Ska kolla runt lite till och sen e det dags att sova. Sista dagen på jobbet i morgon innan helgen och sen kommer min lilla kotte!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0