Måndag på ingång

Fy, har ingen som helst lust att få ha måndag igen. Jag vill ha en till söndag ju!

Så idag var det IKEA. Blev en jäkla massa ljus. Är fast i ett utav deras doftljus. Luktar så himla mysigt. Lite roligt när man går där och plockar på sig. Det blir alltid samma saker som åker i korgen. I Kina, Belgien, Sverige och nu på Irland. Snacka om att man e lat och inte vågar prova något nytt. Men på andra sidan, varför ändra på ett vinnande koncept? På vägen hem fick vi klämma in oss med allt i en liten taxi. Jag o Maddo fick dela på ett säte bland alla hyllor medan Sonny kunde breda ut sig i framsätet. Vi var väl alla lite övertrötta och plötsligt vänder sig Sonny om och tittar frågande på oss. Då insåg vi att båda suttit och fnissat och gett ifrån oss små pipande ljud. Kan ju tänka mig synen. Sen var det hem och skruva TV-bänk. Jag började hjälpa till men sen tog jag fel skruvar och då gav jag upp. Men nu e den klar och ser himla bra ut. Har ätit svensk Kloster ost och daim hela kvällen. Det saknar jag, riktig ost som man får skiva själv.

Nej, dags att sova lite nu så man får upp och jobba igen!



Depeche Mode - Perfect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0