Kassar fulla med smink

Oj oj, det måste dom ju förstå att man inte kan lämna en Malin och en Maddo ensamma i en lägenhet med öl och en Avon katalog full med rea smink.

- Åh, titta den här var billig.
- Ja, den kostar ju bara 3.5 euro nu jämfört med 6 euro.
- Det tjänar vi ju 2,5 euro på som vi kan köpa nåt annat för.

Ungefär så lät våra samtal och disskusioner.

- Men 4 euro för en eyeliner, det är ju dumt att inte köpa den!

Väldigt logiskt ibland!
Så nu ser jag fram emot ett paket fullproppat med en massa smink jag kan kladda med. Det var väldigt billigt så vi får väl se hur bra kvaliten är. Huvudsaken att det är färg...
Då ska vi stänga in oss med en massa öl och musik och prova allt! Ni inser ju vilken cirkus det kommer bli.

Idag vid 12.37 bombade vi en kille på hans chattverktyg för HP. Vi har ju några killar från vårt team som åkt till Malmö för att ta över ett kontor och det e bra tomt utan dom. Så idag gaddade alla ihop sig och vid 12,37 skrev alla BOOM BABY i rosa, storlek 72 på bokstäverna. Han blev minst sagt överraskad. Dags för dom att komma tillbaka nu tycker jag. Henke har ju lovat att lära mig spela gitarr!

Fick min lönespec idag och tror ni inte dom j'vlarna lyckades ge mig emergencytax igen! Jag har ju lämnat in alla papper i tid och varit duktig. Men självklart ska de hålla på att göra om just nu så väntetiderna e extra långa. Så jäkla typiskt. Men...always look on the bright side of life!
Fatta va kul det kommer bli nästa löning i mars när jag får allt retroaktivt! Då blir det ännu mer smink!
Tänk va jag ska kunna kladda





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0