Go'morron!

Varför kan man inte sova länge när man planerat för det en hel vecka?

Jag hade en jätterolig kväll och fick skaka massa rumpa. Tur jag har Robert som kan dra ut mig. Ska man gå ut en lördagskväll måste man ju få dansa. Lite små tråkigt att bara sitta still runt ett bord hela kvällen. Robert kom hit och vi gick ned mot "centrum" för att ta bussen. Passade på att springa in på The Courtyard och säga Hej till Kim, Felix och Johan. Faktiskt en helt OK pub med uteservering och massa fin belysning. Blir nog favoriten i Leixlip. Vi hoppade på bussen till Dublin och åkte till en tapasbar för en Mojito.



Felix och Johan




Efter att försökt få tag på de andra som skulle komma gav vi upp och gick till grannen som ska vara Dublins största och bästa gayclub. Vi tog en öl och satte oss ned för att lokalisera oss och kolla in alla. Fanns en del ögongodis men även en hel del oroväckande moment. Vissa läbbar ser verkligen läskiga ut. Butchs som skulle kunna mosa en med pekfingret. Hjälp! Vi tog på oss dansskorna och hjälpte till ute på dansgolvet och satans vad det dansades. Bögarna var överallt och ålade sig, haha! Kändes som en köttmarknad nästan. Så jag fick väl ropa in en auktion helt enkelt!


Hade ingen aning om att jag var vindögd?






Ska försöka lämna sängen nu och fixa lite frukost. IKEA står på schemat idag så det ska handlas ljus, växter, onödigt krims krams och choklad! Lämnar er med en perfekt söndagslåt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0