The Apple Dosen't Fall Far From The Tree

Jag e helt slut idag!

Det verkar som att jag för tillfället glömt hur man gör när man sover en hel natt. Igår blev det iaf några timmar tack vare alkoholen, men då mådde ju knoppen värre. På jobbet är det bara krångel och stämningen blir bara mer fel för varje dag som går. Tur att jag snart slipper det där! Och Frugan har fått besök från Holland, så jag bor för tillfället hos grannen, och ikväll har "jag" tydligen lovat att sminka hans besök. Jag vill bara krypa ner under täcket och se på film eller nåt annat osocialt, icke energi krävande. Packa måste jag göra åxå, hur ska jag orka med det då? Det brukar jag ju göra mitt i natten annars. Blir Belgien i morgon förstår ni :)  En helg i mitt andra hem och säga Hej Då till mina pojkar.

 

Men jag upptäckte en ganska rolig sak. I tisdags på skolan jobbade vi med löskägg och peruker. Först tyckte jag att det var lite Charles Manson över det hela...sen såg jag ju: Jag såg precis ut som min pappa gjorde förut!

 

Ska leta reda på bild sen så får ni se.

Skitcoolt!


Kommentarer
Postat av: Stäff

Sv, trevligt!



Ha! fan va sköna bilder^^

2010-12-16 @ 16:26:05
URL: http://thesoundofmadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0