Pacificatiestraat 39, 2000 Antwerpen

Satt uppe med Frugan och pratade igår kväll. Var länge sen vi gjorde det, kanske för att han var i Holland ett halvår och jobbade :) Men igår blev vi djupa och poetiska. Pratade om framtiden, allt som hänt senaste året och allt som vi lärt oss. Både bra och dåligt! Vi pratade om Belgien och att jag borde sänka mina förhoppningar och tankar om landet. Och jag vet att det inte är så underbart och speciellt som jag målar ut det till att vara. Ingenting är felfritt! Men än så länge behöver jag inte leta efter fel eller tänka logiskt på löner och jobb osv. Jag är fortfarande tillåten att leva i min bubbla där Belgien var helt underbart och platsen jag strävar efter att flytta tillbaka till. Det är fortfarande mitt och precis lika perfekt som när jag lämnade det!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0