It Should Be Brighter, Warmer



Jag är inte gjord för det här förbannade vädret! Det är alldeles för kallt för att jag ska kunna slappna av och alldeles för mörkt för att jag ska orka ta mig framåt. Nej, vintern var aldrig gjord för mig. Funderar på att skippa den helt och hållet i fortsättningen.

Fick ingen sömn alls inatt, bara låg och vred mig i sängen. Det gick liksom inte helt enkelt. Försökte stanna hemma och ta igen lite sömn, men 20 minuter efter att jag skulle börjat ringde en chef i panik. Så det var bara att ta sig till jobbet och försöka hålla irritationen i schack. Sen spenderade jag halva dagen med att ringa runt och jaga och förklara, men inget napp. Så jag antar att jakten fortsätter i morgon. En ren jäkla tur att dagens lektion ställdes in. Ner under täcket och vila ögonen lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0