A Bed Down Under - Check!

Det går framåt!
Dagen må gå förbannat segt och jag vill hem och äta, men jag har fått en hel del gjort ändå idag. Som det ser ut nu har jag nog lyckats fixa lägenhet i Sydney och jag har hittat min första klasskamrat där nere. Kim heter hon och är himla go. Hon har gett mig en massa tips på vart jag kan hitta lägenheter och jobb. Även erbjudit sig att hämta upp mig på flygplatsen och visa mig runt i Sydney. Känns riktigt skönt att ha lyckats hitta lite livlinor redan innan jag åkt ner. Är ju ändå en hel del nytt jag kommer få fajtas med.


Lägenheten ligger bara några kvarter ifrån skolan, så jag kan gå dit. Även nära till city, Opera huset och stranden. Har pratat med killen som ska flytta ut och jag håller tummar och tår för att han håller sitt löfte. Då blir det 6 tjejer i en lägenhet. Kan bli spännande! Och jag har insett att det blir gröt och nudlar i ett år för min del. Satans dyrt att bo där. Men det klarar jag!



My future crib...I hope


Kommentarer
Postat av: a n n a ss

fin blogg!

2010-12-29 @ 18:05:36
URL: http://annastranne.blogg.se/
Postat av: a n n a ss

sv; tack så jätte mycket för ditt stöd och fina kommentar!

jag hoppas att allt är bra med dig.

kram

2010-12-29 @ 22:41:55
URL: http://annastranne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0