Mission Accomplished

ja, som sagt - Igår var dagens uppdrag att bada!
Vi åkte till Hofors och mötte upp syrran och Sandra som guidade oss till kalkbrottet. Det var jättefint, men redan när jag klev ur bilen, kände jag hur kallt det skulle bli! Har ju inte badat än i år, och ett kalkbrott med en massa färskvatten - nje, det kändes kallt!
Men eftersom mamma bestämt sig för att bada och hotade med diverse kommentarer som syftade på att jag skulle vara feg? Nej, jag fick ju lov att bevisa motsatsen. Så jag sprang väl i och förfrös hela kroppen. Satans va kallt det var!




Sen hade jag sett från innan, när i klättrade runt på kanten, att det bodde en massa äckel där nere. Vattenväxter och döda granar och sånt. Värsta jag vet och jag akn inte slappna av när jag vet att det finns sånt. Helt säker på att dom kommer trassla in sig i mina ben.




Men det var fint iaf!

Senare på kvällen åkte vi in till Falun för bio och passade på att kolla in brorsan och Idas nya lägenhet. Jag gillar den och jag fick träffa gamla skrutt Roffe igen. En nymfis på över 17 år nåt? Han har inte så många fjädrar, men is still going strong! Satt där på golvet och tjattrade lite med honom och fantiserade om att det var möjligt att ta med honom till Irland.

Tog med mig alla utom pappa till bion för att se Inception. Han hade aldrig lyckats hänga med, haha!
Var riktigt bra att se den en ndra gång, för nu fattade jag så myclet mer. Och jag är ännu mer hooked. Älskar såna där filmer som får en knäpp! Men fan vad jag hatade slutet nu, för nu fattade jag ju.

Nej, nu ska jag till banken och försöka tjata till mig ett lån och sen upp till mormor med Tinis och plöja igenom gamla fotoalbum! Ikväll ska jag träffa Lina och hennes gör-söta unge och tjöta lite och sen blir det nog lite Classic Car Week tror jag!


Kommentarer
Postat av: Gaymasen

Haha ja, vette tusan varför man gör så med sin egen "helighet".. Men ja, finns folk till allt. ;D



Jag har bokat bio till på fredag, just Inception. Har hört att den ska vara asbra så ska bli kul att se. Gillade Shutter Island och denna ska vara lite lik så kan vara bra. :D

2010-08-04 @ 11:48:03
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0