No more virgin

Hade min premiärsminkning igår utav andra än mig själv.
Tokläskigt!
Att sminka sig själv är det simplaste som finns, man känner sig själv och sitt ansikte. Men att sminka andra och försöka vara mjuk i handen och inte peta dom i ögonen med penseln...svårt. Är ju allt annat än försiktig med mig själv. Men det gick och Johan blev ju riktigt snygg, haha!
Bra träning men nu längtar jag snart ihjäl mig tills make up utbildningen startar. Har viljat göra det här så länge nu och snart kan jag bocka av en grej på listan. Men eftersom jag nu blir utbildad makeup artist har jag lagt till lite fler grejer på listan över saker att göra innan jag dör...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0