Going Down

Jag har alldeles för tråkigt på jobbet...och alldeles för lite pengar.
Markus hade hittat en sida med Irländksa Sugardaddy's...kanske hade varit nåt?

Ny plan:
Nästa år, en bit svensk sommar, spara en jäkla massa pengar, flytta från Irland och flytta till en lite större ö

Jag tänker Australien, jag tänker mer utbildning (tjänar ju på att åka till Australien istället för till USA) jag tänker en massa smink, värme och jag tänker mig giftermål. Med vem? Pff, dum fråga





Maddo, du ska vara brudtärna


Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Jag hoppas det (!) men vi har faktiskt inte pratat om några planer än så inget är 100% bestämt. Funderar du på att åka dit? :)

2010-08-19 @ 18:28:41
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0