Friday the thirteen

Ja, värsta dagen på året var här då...enligt vissa.
För mig har den här dagen bara inneburit bra saker, något jag hoppas kommer fortsätta. Fredagen den trettonde juli för många herrans år sedan träffade jag Tias och hittade en utav mina bästa vänner. Idag försov jag mig lite, men hann ändå tid. Kom till jobbet coh trodde mig ha glömt Mp3 spelaren hemma. Hittade den dock nu och min dag är räddad. Jag haffade "vaktmästaren" här på jobbet och bad honom fixa lite värme. Snart har jag inga fingrar kvar att förfrysa, så nu blir det förhoppningsvis lite varmare och jag slipper sitta med jacka. Det är fredag, dvs SubWay macka till lunch. Jag känner mig riktigt kreativ idag och känner på mig att det kommer bli en grym dag! Ska hem och leka med photoshop, kladda lite smink och trixa!
Räknar bara lite timmar innan jobb dagen e slut och helgen börjar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0