Forever My Hero

Vem var er hjälte när ni var små?
Satt alltid som bänkad framför TVn när min hjälte kom. Det spelade ingen roll vilken knipa han var i. Behövdes något sprängas, ordnade han det. En tallkotte och lite silvertejp så fick han till det på nåt konstigt sätt. och snygg var han!



Allas vår McGyver!

Såg på pilot avsnittet för några dagar sen, och även om serien är gammal och vissa effekter är ganska skrattretande...han är fortfarande lika cool! Det pirrade fortfarande lika mycket i magen när han gick omkring i sitt linne och flirtade med damerna. McGyver blir aldrig gamma!

Älskar hans replik i första avsnittet.
Som vanligt är han instängd med en tjej och håller på att dö och som vanligt vet vi alla att han kommer fixa det med bravur. Men tjejen tror deras sista stund är kommen.

- Before it's too late, I just wanna tell you something.
Hon lutar sig fram och kysser honom på munnen.
- Thank you!

Och vad gör McGyver?
Kysser tillbaka, höjer lite på ögonbrynet:
- You bet!

haha, han e ju helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! vill bara säga min mening om barndomshjältar, McGyver är och för blir min hjälte!:D Mitt motto i livet är: Vad skulle McGyver göra:D Han ÄR underbar:)

/charlotte

2010-08-27 @ 23:30:12
URL: http://madebycharlotte.blogg.se/
Postat av: Angelica

SVAR - Exakt! Precis så är det, och det är helt underbart! Du sa det väldigt bra; "bara fyra vanliga killar som har lyckats med något dom älskar". Finaste killarna. :)

2010-08-28 @ 01:11:30
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: Angelica

SVAR - Hahaha, ja! Den "listan" eller vad man nu ska kalla den för är otrolig rolig att käsa. Det finns många roliga citat och anledningar :D

2010-08-28 @ 18:56:38
URL: http://anchis.blogg.se/
Postat av: sstephany

jag tror faktiskt han improviserade ,men vem vet,haha ^^

jag har kollat ca 5gånger på första & skrattat lika mycket alla gånger :P

jag skulle nog också har brytit ihop av skratt:o

2010-08-28 @ 19:26:24
URL: http://sstephany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0