Bears...Beers?

Idag var det upp tidigt till banken och försöka få huvudet på plats eftergårdagen.
Var till banken och fixade lånet till min utbildning och jag kom riktigt lindrigt undanmed räntan. Är så jäkla taggad att börja lära mig riktiga sminkningar!
Sen bar det iväg mot Orsa och Björnparken. Fick ju lov att se de nya tillskotten och just Orsa har en utav de bästa djurparken tycker jag. Stora ytor och riktig natur. Inget uppbyggt skit!


Jag har en sån knäpp familj...ibland får jag svårt att andas när skratt-anfallen vägrar ge med sig.


Tror syrran var tröttast av gårdagens party pack!

Vi kollade på björnar, vanliga, vita och skitstora björnar från Ryssland. Tigrar, osynliga vargar, berguvar och allt sånt. En perfekt "söndags" aktivitet




Kände mig inte så stor jämfört med den där Ryssen...





Efter parken åkte vi och åt ochj ag o syrran fick problem...kocken var ju så satans snygg! Var svårt att verka oberörd när man ständigt sitter och glor in i köket!
Avslutade dagen med fika på Trollbyn mellan Mora och Rättvik. Jag älskar det tsället. Skulle lätt kunna glömma bort mig där bland allt smått och mysigt!





Nu vill syrran kasta ut mig så jag får väl ner o packa då!
I morgon bitti åker jag till Skövde för att träffa mina små hundar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din blogg och du är sjukt söt.



Http://smekizz.blogg.se

2010-08-06 @ 21:47:59
Postat av: Merima

allt bra?:)

2010-08-08 @ 06:47:11
URL: http://eenligtmerima.blogg.se/
Postat av: Miiqa

Åh, vad kul :D Hoppas att det går bra med utbildningen :D

2010-08-08 @ 11:29:05
URL: http://mariiqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0