Ä'ru go elle?



Efter Skövde åkte jag vidare till Göteborg och grabbarna grus!
Först ut var Greken som mötte upp mig på stationen. Har inte sett honom sen förra sommaren i Belgien, och helt ärligt trodde jag aldrig att jag skulle få se honom igen. Men han var lika virrig och go som vanligt! Fick skjuts bort till Järntorget och Mattias kom och mötte upp mig. Gick bort till de andra, Jocke, Danne och Dennis och jag insåg att jag skulle få ont i magen av deras galenskap! De var lika galna som de var för alla dessa herrarns år sen.

Vi åkte till lägenheten, bytte om till badkläder och gick till den lilla tjärnen alldeles nedanför. Var rädd att det skulle vara snorkallt...kom igen, det e Sverige trots allt! Men det var riktigt skönt! Killarna spelade lite fotboll jag försökte fånga dom på bild.






Vi gick hem för lite pizza innan det var dags för utgång. Jag har aldrig varit med ett gäng killar som varit så tjejkåta på en kväll. Vart vi än gick busvisslades det och delades ut kommentarer. Men jag skulle ge dom på nöten senare skulle det visa sig...

Började kvällen på Viktoria som hade billig öl innan vi gick vidare mot Nef. Jar varit där tidigare och jag gillar det stället. Dom kör inte det gamla vanliga, utan mer house.






Ja, dansade runt på Nef och killarna gnällde över att de inte fått något ragg sen i tisdags...så jag passade väl på att bräcka dom då! Var ute odh rökte med Mattias och berättade om den här tjejen jag sett nere på dansgolvet...10 minuter senare kom hon fram och började dansa...score!

Hade riktigt roligt i Göteborg och älskar alla flummänniskor som bor där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0