What Are The Odds?

Men vad gör dom???

Jag o Maddo sitter och hoppar på våra stolar och uppdaterar varenda sida med fakta om flygtider. Hur stora är oddsen att en jäkla vulkan som inte varit aktiv på över 100 år helt plötsligt får för sig att ha fest o sabba? Jag är lite nervös. Det blir bara värre hela tiden. Hela Sveriges luftrum ska stängas, Londons flygplatser och Belfast ska stänga. 

"Irish airspace is closing today as ash from a volcanic eruption in Iceland spread across northern Europe, grounding flights and disrupting thousands of passengers.

Aer Lingus said it had been informed by the Irish Aviation Authority that no flights would be allowed in and out of the country from 12 noon to 8pm, forcing stranded passengers to make alternative arrangements."

Nej!
Det får inte hända!

Och även om det drar ifrån oss kommer det dra söderut. Vi ska söderut. Börjar nästan gråta lite. Jag ska ju till Baguette-land!!

Håll tummarna nu för att det försvinner tills lunch i morgon! Kommer inte kunna slita mig från datorn nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0