We'll Be Dancing In White

Oj, hur underbart var inte det här då?
Vakna upp i sängen, sträcka lite på sig och inse skrattandes tyst för sig själv: Det är måndag! Och jag kommer inte gå härifrån än på ett tag.


Guetta feat. Kid Cudi

Har kollat igenom alla Sensation bilder från alla år och känner mig riktigt taggad för Amsterdam i juli. Ska bli kul att se en ny arena och självklart att få komma hem. Tänkte jag skulle visa Danne Antwerpen först och stanna en natt i lägenheten. Då behöver man inte oroa sig för boende i Amsterdam utan tar bara tåget. Åh, jäklar va kul det ska bli. Vi ska dansa hela natten och träffa roliga människor. Vi ska bada i vitt!





Igår var det två till Star Wars, sista och första filmen. Kan väl inte direkt säga att jag hänger med i allt som händer och är nog inte sådär jätte intreserad heller. Men nu är det två filmer kvar och det vore ju surt om jag inte såg dom. Försökte mig även på I Love You Man och New Moon. Båda somnade jag halvt till eller så slutade det med att vi pratade genom halva filmen. Men det var lika kul för det.




Kommentarer
Postat av: ANNIKA

Jaa, våfflor är typ ett av det godaste hahha :D

2010-04-05 @ 14:04:14
URL: http://aannika.blogg.se/
Postat av: ANNIKA

HHAHAH jo det gör dom :) sjukt kul ändå!

2010-04-05 @ 14:22:52
URL: http://aannika.blogg.se/
Postat av: caroline- gravid vecka 30

första gången jag kände spark, kan man ju inte riktigt kalla det spark. Det mer bubblade och ryckte. Den första riktiga sparken kom mer som en buff. Då fattade man vad det va =) vilken vecka är du i? kram

2010-04-05 @ 15:01:27
URL: http://www.rarelady.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0